Hallo, ik ben Colet. Ik ben moeder van Melanie, Lars en Senna. Ik woon samen met mijn vriend Rodney. Als hobby ben ik lekker creatief bezig met van alles en nog wat. Hartjes maken van stof, hout, kaarsvet of kralen, meubels opknappen, quilten, kransen maken, kettinkjes maken, nou noem maar op.
Ook ben ik gek op kokkerellen. Ik ga graag naar rommelmarkten en kringloopwinkels. Sinds december 2009 woon ik in dit huis dus er valt nog heel veel te doen. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om het te volgen.
Groetjes Colet
Even weer iets anders in mijn slaapkamer. Het rekje heb ik van een vriendin overgenomen en de stoeltjes heeft mijn vriend op de kop getikt. Ze waren rood-bruin en een bruin stofje op de sitting en kijk nu hoe leuk ze zijn geworden. Op de foto zie er 2 maar ik heb er 3.
Even een paar leuke plaatjes van mijn woonkamer.Een paar nieuwe rommelmarkt spulletjes en wat zelf gemaakte spulletjes. Dat maakt het net weer even anders.
Ik ben weer lekker aan het kneuteren geweest, leuke dingentjes gemaakt voor senna haar kamer. die heeft een nieuw kamertje dat zie je in het bericht hier onder. Het witte behangetje heeft mijn vriend gevonden bij de kringloop winkel die begint ook al met leuke dingen thuis te komen. Voor een prikkie heb ik even een leuk wandje behangen en aan de andere kant een heel lief behangetje van wit met rose. Dat rose behangetje heb ik in alle kamers van de boven verdieping . Ik ben leuke tassen aan het haken en mandjes lampen aan het versieren oude lampen voeten aan het schilderen en ga zo maar door.
Hallo hier ben ik weer even . Ben van de winter druk met senna haar kamer geweest want ons moppie had aan twee kanten van haar kamertje behang gescheurd. dus haar kamer kreeg een nieuw uiterlijk en ik ben er eigenlijk heel erg blij mee haar kamertje is lekker knus geworden eigenlijk vind ik hem veel leuker dan haar vorige kamertje.
Hoi allemaal het is even geleden maar onze computer is stuk en kan niet meer gemaakt worden dus in onze toestand kun je niet even 123 een nieuwe computer kopen.Maar hier ben ik dan weer op een computer die we gekregen hebben van rodney zijn grote broer en wij zijn er weer heel blij mee. Dus nog even in de maand januari kerst iedereen is blij dat het weer opgeruimt is en dan krijg je bij mij nog een kerst bericht. Ik wide er toch nog even een post aan wijden. Het kerst stukje dat jullie hier zien is gemaakt door mijn dochter senna van 2 jaar is het niet geweldig.
mijn verjaardag was weer super leuk.Leuke kado's . Susan had van alles zelf gemaakt vond ik super leuk en leuke dingen uit de kringloop winkel.Van de vrienden groep had ik een kado bon gekregen voor een foto shoot ,van mijn zoon en zijn vriendin een kado bon waar ik die engeltjes van heb gekocht van mijn mannetje en dochtertjeeen bakblik van treintjes en glazen paddenstoelen en ga zo maar door.