Over mij

Mijn foto
Hallo, ik ben Colet. Ik ben moeder van Melanie, Lars en Senna. Ik woon samen met mijn vriend Rodney. Als hobby ben ik lekker creatief bezig met van alles en nog wat. Hartjes maken van stof, hout, kaarsvet of kralen, meubels opknappen, quilten, kransen maken, kettinkjes maken, nou noem maar op. Ook ben ik gek op kokkerellen. Ik ga graag naar rommelmarkten en kringloopwinkels. Sinds december 2009 woon ik in dit huis dus er valt nog heel veel te doen. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om het te volgen. Groetjes Colet

dinsdag 5 november 2013

1 december winterdromen in de kampanje te Den helder samen met 't scrap ateljeetje en ma-der-liefjes.














1 opmerking:

  1. Super leuk dat je op mijn blog bent geweest, ik dacht dan ga ik ook een kijkje nemen bij jou! En als het weer het toe laat kom ik 1 dec. ook naar winterdromen in Den Helder want dat ziet er wel heel gezellig uit, maar ja samen met Elly is altijd leuk! En de workshop was ook super gezellig!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen