Over mij

Mijn foto
Hallo, ik ben Colet. Ik ben moeder van Melanie, Lars en Senna. Ik woon samen met mijn vriend Rodney. Als hobby ben ik lekker creatief bezig met van alles en nog wat. Hartjes maken van stof, hout, kaarsvet of kralen, meubels opknappen, quilten, kransen maken, kettinkjes maken, nou noem maar op. Ook ben ik gek op kokkerellen. Ik ga graag naar rommelmarkten en kringloopwinkels. Sinds december 2009 woon ik in dit huis dus er valt nog heel veel te doen. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om het te volgen. Groetjes Colet

vrijdag 27 mei 2011

Lente fair julianadorp




Dit was de fair in julianadorp en dat was een groot succes heerlijk weer veel bezoek kortom een hele gezellige dag. Ik heb nog geprobeerd berichtjes bij verschillende blogs achter te laten maar dat krijg ik op de een of andere manier niet gepubliceerd dus als je even niks van mij hoor er word aan gewerkt.
Groetjes colet

Engelse picknick fiar schagen

Vol goede moed gingen we naar de fair in schagen maar helaas was het een flop.Wat wel heel erg jammer was want de lokatie was super het weer was super maar helaas heel weinig bezoekers. ik denk dat er niet genoeg reklame gemaakt is en het was niet goed te vinden hoorde wij van verschillende bezoekers.Hopelijk word de volgende markt wel weer een succes.Wij zijn aan het kijken of wij op de boereland fair in westerland kunnen staan op 19 juni. Dat ga je dus nog horen.

Groetjes colet






maandag 23 mei 2011

Onze slaapkamer

Even weer iets anders in mijn slaapkamer. Het rekje heb ik van een vriendin overgenomen en de stoeltjes heeft mijn vriend op de kop getikt. Ze waren rood-bruin en een bruin stofje op de sitting en kijk nu hoe leuk ze zijn geworden. Op de foto zie er 2 maar ik heb er 3.



koninginnenmarkt

Het rekje en de trap hep ik voor een heel leuk prijsje gescoord op de koninginnenmarkt.

Leuk

Even een paar leuke plaatjes van mijn woonkamer.Een paar nieuwe rommelmarkt spulletjes en wat zelf gemaakte spulletjes. Dat maakt het net weer even anders.




vrijdag 11 maart 2011

Zelfgemaakte spulletjes voor senna haar kamer




Ik ben weer lekker aan het kneuteren geweest, leuke dingentjes gemaakt voor senna haar kamer. die heeft een nieuw kamertje dat zie je in het bericht hier onder. Het witte behangetje heeft mijn vriend gevonden bij de kringloop winkel die begint ook al met leuke dingen thuis te komen. Voor een prikkie heb ik even een leuk wandje behangen en aan de andere kant een heel lief behangetje van wit met rose. Dat rose behangetje heb ik in alle kamers van de boven verdieping . Ik ben leuke tassen aan het haken en mandjes lampen aan het versieren oude lampen voeten aan het schilderen en ga zo maar door.











Slaapkamer van senna



Hallo hier ben ik weer even . Ben van de winter druk met senna haar kamer geweest want ons moppie had aan twee kanten van haar kamertje behang gescheurd. dus haar kamer kreeg een nieuw uiterlijk en ik ben er eigenlijk heel erg blij mee haar kamertje is lekker knus geworden eigenlijk vind ik hem veel leuker dan haar vorige kamertje.