Over mij

Mijn foto
Hallo, ik ben Colet. Ik ben moeder van Melanie, Lars en Senna. Ik woon samen met mijn vriend Rodney. Als hobby ben ik lekker creatief bezig met van alles en nog wat. Hartjes maken van stof, hout, kaarsvet of kralen, meubels opknappen, quilten, kransen maken, kettinkjes maken, nou noem maar op. Ook ben ik gek op kokkerellen. Ik ga graag naar rommelmarkten en kringloopwinkels. Sinds december 2009 woon ik in dit huis dus er valt nog heel veel te doen. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om het te volgen. Groetjes Colet

vrijdag 11 maart 2011

Slaapkamer van senna



Hallo hier ben ik weer even . Ben van de winter druk met senna haar kamer geweest want ons moppie had aan twee kanten van haar kamertje behang gescheurd. dus haar kamer kreeg een nieuw uiterlijk en ik ben er eigenlijk heel erg blij mee haar kamertje is lekker knus geworden eigenlijk vind ik hem veel leuker dan haar vorige kamertje.












maandag 17 januari 2011

kerst



Hoi allemaal het is even geleden maar onze computer is stuk en kan niet meer gemaakt worden dus in onze toestand kun je niet even 123 een nieuwe computer kopen.Maar hier ben ik dan weer op een computer die we gekregen hebben van rodney zijn grote broer en wij zijn er weer heel blij mee. Dus nog even in de maand januari kerst iedereen is blij dat het weer opgeruimt is en dan krijg je bij mij nog een kerst bericht. Ik wide er toch nog even een post aan wijden. Het kerst stukje dat jullie hier zien is gemaakt door mijn dochter senna van 2 jaar is het niet geweldig.
Groetjes en dikke knuf colet





















































































































vrijdag 5 november 2010

Mijn verjaardag.

mijn verjaardag was weer super leuk.Leuke kado's . Susan had van alles zelf gemaakt vond ik super leuk en leuke dingen uit de kringloop winkel.Van de vrienden groep had ik een kado bon gekregen voor een foto shoot ,van mijn zoon en zijn vriendin een kado bon waar ik die engeltjes van heb gekocht van mijn mannetje en dochtertjeeen bakblik van treintjes en glazen paddenstoelen en ga zo maar door.


















Kadootje voor serena

Ik had een jarige en dacht ik ga zelf een kadootje maken. En dit is het resultaat . Een gehaakt mandje, een taartje,een kussen geïnspireerd door susan , een vaasje en daar op een schoteltje geplakt zodat ik een kleine etagére had voor onder het taartje.en 2 lijstjes waar ik een stofje in heb geplakt met daarop een kanten randje.







Leuke zelf gemaakte spulletjes

Een paar zelf gemaakte spulletjes.